Remember me.


Googlad bild.



Remember me, är en film som jag verkligen vill se & jag längtar till biopremiären den 12:e mars. Robert Pattinson är ju gudomlig i Twilight-filmerna och jag tror inte han gör oss besvikna i den här filmen heller. Han är så himla mysig i de filmerna och jag håller tummarna för att han är det i denna med. Bara titta på bilden, hur fin är den inte då!? Mycket vacker.

Robert Pattinson, Pierce Brosnan & Emilie de Ravin.. Det kan ju inte bli dåligt! Jag måste nog erkänna; jag har nog en liten crush på Robert. :$


Kommentarer
Postat av: julia

remember me är jättebra!

har du sett den?



sv: ja han är jättesöt ;)

glad påsk!

2010-04-03 @ 13:25:13
URL: http://ju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0