Tur i oturen, otur i turen.


Bild i från google.




Är det inte otur i turen...
I torsdags förra veckan var jag med i en tävling om att vinna 3 biljetter till en spelning med Erik Hassle som var idag, 29/9. Tävlingen skulle avslutas i på söndagen. Dagarna gick och det blev söndag. Men inte ett ord om det i bloggen som tävlingen var i. Igår kontaktade jag bloggägaren för att fråga, på ett inte alls otrevligt sätt, vad som hade hänt med tävligen. Jag fick till svar att JAG hade vunnit. Jag blev hur glad som helst! Dock, människan som arrangerade tävlingen (inte bloggägaren) går inte att få tag i. Varken jag eller bloggägaren lyckas. Så, jag vann en tävlingen till ingen nytta. Otur i turen är allt jag har att säga. Så typiskt mig!

Jessica.



Bild tagen från google.



Det här är perfektion, personifierad. Så simpelt men ändå så otroligt vackert! B E A U T I F U L.

Love.



Pumps & boots från Monki.




Dessa skorna är så otroligt fina. Pumpsen med sin magnifika klack & bootsen med sina fina remmar och nitar. Kan se massa snygga outfits framför mig med de här paren. Med dessa blir det aldrig fel. Mums!


Idol.


                                                  
  
Översta raden ifrån vänster:

Andreas Johansson, Erik Grönwall, Jon Sindenius, Nicolle Walles, Mariette Hansson.
2:a raden ifrån vänster:
Calle Kristiansson, Erika Selin, Nicklas Hocker, Karolina Brånsgård, Rabih Jaber.
3:e raden ifrån vänster:
Camilla Håkansson, Eddie Razaz, Reza Ninotyas Lindh, Patrik Öhlund, Tove Östman Styrke.
Sista raden ifrån vänster:
Carl Chapal, Clara Hagman, Moa Carlebecker Forsell, Rasmus Ingdahl, Sabina Täck.
Nederst:
Piotr Pawel Pospiech.

Bilder lånade ifrån tv4.se.



Alla är duktiga på sitt sätt. Just nu har jag själv jättemånga favoriter faktiskt. Jag tycker om de flesta. Kommer uttala mig om det här längre in i tävlingen då det endast är 10 sångerskor & sångare kvar. Under tiden - Vilka är era favoriter i år?


heat/cold.


Termometrar i form av älg & katt ifrån formodesign.


Nu när sommaren är över så är det inte alltid så kul att kolla ut och se vad det är för väder. Men med en av dessa termometrarna hade det blivit åtminstonde lite roligare att ta reda på temperaturen. Jag föredrar kissemissen. Mjaou!


Saturday goes party.


Bolero -
Lindex. Armband & halsband - Chique. Ring - Amélie Boutique. Skor - Nelly.
Namnsmycke -
Betties Galleria. Klänning - Gina tricot.



Hade inte tackat nej till det här en partykväll alltså. Hade kännt mig fabulous hela natten!

RSS 2.0