Mycket har hänt.

Det var ett himla bra tag sedan jag skrev här sist. Och sedan dess har det hänt en hel del kan jag tala om.

Jag & min fina älskling tog en paus och var ifrån varandra i 2-3 månader. Det var den jobbigaste tiden jag någonsin har varit med om. Aldrig har jag varit så säker på vad kärlek är. Under tiden vi var ifrån varandra tänkte jag en hel del. Och jag kom fram till att jag vill aldrig vara ifrån honom igen. Han är det bästa som någonsin hänt mig och jag ska verkligen kämpa för att det ska förbli vi. För det blev det ju tillslut, vi hittade tillbaka till varandra efter några månader. Och så glad jag blev då! Det var riktigt välbehövligt att skiljas åt ett tag, svårt som in i helvete (rent ut sagt) var det, men nu är vi starkare än någonsin innan. Jag kommer aldrig sluta älska honom. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Tillsammans klarar vi allt! <3

Jag har även brytit mig loss mer och mer från min pappas järngrepp om mig. Jag är inte någon liten flicka han kan skrika åt och skylla allting på längre. Nu jävlar säger jag ifrån! Det är ingen som ska sätta sig på mig längre. Efter hans ständiga svek gång på gång har jag äntligen börjat fatta att det kommer aldrig bli bra. Aldrig någonsin. Det är så det är, han väljer mig och sin familj i sista hand. Då får han ta konsekvenserna för det med. IDIOT.

Jag har även börjat övningsköra mer & mer vilket känns helt galet bra. Dock hade det inte skadat om jag hade kört ännu mer. Men man kan inte få allt här i världen. Det går faktiskt riktigt bra för mig, även om jag är rädd för både fart och andra bilar, haha! Men det vänjer jag nog mig ifrån snart tror jag nog. Hade min första körlektion med bilskolelärare här om veckan också. Väldigt roligt var det! Ska ringa och boka ny tid nästa vecka tänkte jag. Hade lite hemläxa som jag vill bli lite bättre på innan bara.

Och värsta nyheten såklart: Jag har skaffat gymkort! Ja, jag kan inte själv tro det. Men så sant som det är sagt. I tisdags förra veckan skaffade jag mitt efterlängtade gymkort. Har dock bara hunnit vara där en gång än så länge, men imorgon ska jag på det igen.

Jag har varit nere och hälsat på min söta storasyster i Lund! Jag har inte varit hemma hos henne på 8 år! Kan ni tänka er? 8 ÅR! Det är ju helt galet länge. Jag var där nere en helg och hade riktigt jäkla skoj alltså. Saknar henne förbaskat mycket och tycker att vi borde bo många mil närmare varandra.


Det här är ju dock inte ens hälften av allt som har hänt, men om jag ska sitta och skriva om allt som har hänt så skulle ingen alls orka läsa det; inte ens jag! Så jag avslutar här nu och återkommer imorgon i stället :)

Puss / M





                                    
                                                          Bild lånad i från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0