Idol.


                                                  
  
Översta raden ifrån vänster:

Andreas Johansson, Erik Grönwall, Jon Sindenius, Nicolle Walles, Mariette Hansson.
2:a raden ifrån vänster:
Calle Kristiansson, Erika Selin, Nicklas Hocker, Karolina Brånsgård, Rabih Jaber.
3:e raden ifrån vänster:
Camilla Håkansson, Eddie Razaz, Reza Ninotyas Lindh, Patrik Öhlund, Tove Östman Styrke.
Sista raden ifrån vänster:
Carl Chapal, Clara Hagman, Moa Carlebecker Forsell, Rasmus Ingdahl, Sabina Täck.
Nederst:
Piotr Pawel Pospiech.

Bilder lånade ifrån tv4.se.



Alla är duktiga på sitt sätt. Just nu har jag själv jättemånga favoriter faktiskt. Jag tycker om de flesta. Kommer uttala mig om det här längre in i tävlingen då det endast är 10 sångerskor & sångare kvar. Under tiden - Vilka är era favoriter i år?


Kommentarer
Postat av: Estefany

jasså? :D men har du aldrig varit på en livesändning då?



Mina favoriter hag jag skrivit upp på bloggen ;).

Ska bli kul o se vilka låtar alla väljer :D

2009-09-28 @ 12:52:35
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: N I C O L I N A

De är riktigt fina ;D

2009-09-28 @ 15:53:23
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0