Sjukling.



Bild från google. Så känner jag mig nu.



Måste be om ursäkt för galet dålig uppdatering här. Har gått och blivit sjuk :/ Inte alls kul, precis när skolan börjar igen också. Attans. Feber och jätteförkyld, ingen vacker syn kan jag meddela. Men jag återkommer så snart jag har hittat orken!

Shoes are made for walking.


Bild: Brandos.



På sista tiden har jag fått ett galet sug efter ett par converse. De är ju så snygga och stilrena! Man kan ha dem till lite vad som faktiskt. Jag hade jättegärna haft ett par nu till sommaren. Helt underbart fint ju. Har aldrig gillar converse innan faktiskt, men nu kan jag inte sluta drömma om dem. Åh, nästa must have helt klart!

Dollar green.


Bild från google.




Var en runda i Karlskrona tidigare idag. Skulle lämna lillasyster hos en kompis där. Eftersom både jag och storasyster har irrat runt som två hönor efter nagellacken "Dollar Green" , ifrån Hm's kampanj Pretty in pink som vi inte har hittat någonstans, så tänkte jag att jag springer in en snabbis på Hm där. Och gissa! Där hängde två fina lack, ett till mig och ett till storasyster. Så galet nice!

Sorry för dåliga bilder. Kommer bättre när jag har det på naglarna :)

Hiss/diss?


RSS 2.0